Oturen kanske vänder?

Igår måste jag ha haft en riktig otursdag. Barnen var super gnälliga hela dagen. Sen tog Liam ”sönder” min telefon. Trodde att jag skulle få leva utan min älskade telefon eftersom det inte gick att ladda den. En vän sa till mig att starta om telefonen och nu går det bättre än innan att ladda den. Sen när jag trodde att inget mer kunde gå fel så vaknar Angelina med feber. 39,4 grader vilket hon har idag med. Lite surt att hon ska bli sjuk igen och just nu med. Vi hade planerat en massa att göra men nu blir det till att vara hemma och få henne frisk igen.

I natt var det full rulle på båda barnen och om var andra. Fick inte speciellt mycket sömn tyvärr.

Idag kom det först ännu mer ”negativa” saker, Liam lärde sig att klättra upp i soffan själv och Angelina hade feber även idag. Att Liam kan klättra upp i soffan själv är ju inte jättebra då blir det ännu mer pass på honom. Snabb som en iller är han med.

Sen gick jag in och kollade om det hade kommit in några nya lägenheter och hur många poäng vi har. Fick då se att vi har fått ett erbjudande på en lägenhet nu så vi ska kolla på den. Det är ju inte säkert att vi får den även om vi tackar ja men det är ett steg i rätt riktning. Är jätte glad över detta eftersom jag helst inte bor kvar här tackvare vår dumma planlösning. Så nu är det bara att hålla tummarna!

Nu i veckan ska vi äntligen fixa till bilen förhoppningsvis. Har beställt ett nytt batteri samt en ABS givare. Så nu kommer det att bli lättare att starta bilen och vi kommer ha en hastighetsmätare igen så jag kan köra.

Idag blir det nog att tvätta och städa. Ikväll hoppas jag på att hinna med lite teori.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0