Sista veckan

Idag åker Markus och jobbar igen. Detta kommer att bli sista veckan han ligger ute förhoppningsvis. Idag har jag städat lite och hjälp Markus fixa frågor till arbetsinterjuer. Hoppas att han kommer bli nöjd med bladen jag fixat.
Nu tänkte jag att jag ska fortsätta att röja lite hemma. Imorgon blir det nog att besöka chefen för att lämna in alla papper som hon behöver.

Kommer att ha väldigt mycket att göra ett bra tag framöver men jag kommer att fortsätta att blogga men jag vet dock inte hur mycket jag kommer hinna med. Ska försöka hinna med lite bloggande med.
Eftersom jag har massa kurser med jobbet, körkortet samt inskolning på dagis så är jag glad ens om jag orkar med allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0