Liam busar för fullt

Känner mig riktigt trött idag. Tog en stund att somna igår sen som sagt så hade jag en riktigt hemsk mardröm. Var nog vaken en timme efter den med.

Angelina verkar inte ha feber idag i alla fall vilket är skönt. Liam tycker att jag har på tok för lite att göra idag så han river ut allt han kan hitta. Så nu får jag massa att göra.

Ska se om jag kan hitta barnvakt idag så jag kan köra med min mamma. Eller i värsta fall om min låtsaspappa kan ha Angelina så får jag ta med mig Liam för det går ju. Jag kan ju ändå köra. Men jag gillar inte tanken på att ha med mina små. Vi får väl se.
Sen får jag inte glömma att ringa han med lägenheten idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0