Kaos

Som vanligt är jag jättedålig på att skriva här. Men jag ska försöka skärpa till mig. Just nu är det kaos med allt som måste hinnas med. Eftersom jag nu kör så mycket som jag bara kan så hinner jag inte med så jätte mycket mer. Sen är det teorin som ska sitta. När jag inte håller på med detta har jag ju min lilla familj att ta hand om med.

Idag har det varit en ganska lugn dag med massa telefonsamtal och lite städning. Försökt leka lite med barnen med. Snart ska mina små gullungar få bada vilket de båda två älskar att göra =)
Sen ska jag röja lite medans de sover, plugga teori och sen blir det nog någon serie att kolla på. Desperate Housewives har jag sett allt som finns att se nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0