Halkbanan

Jag var skit nervös innan jag skulle köra den. Jag frågade alla jag kände om hur den såg ut och hur det funkar typ. Men ändå blev jag förvånad när jag kom dit. Det var inte alls som jag hade föreställt mig. Nu är den i alla fall avklarad och jag gjorde ett bra jobb där ute idag! Är lite stolt över mig själv. Nu ska jag gå riskettan med sen är alla "kurser" avklarade. Måste dock köra som en tok hemma nu så jag hinner få mitt körkort innan jag börjar jobba.

Massa kurser att gå på jobbet med. Eller ja tre dagar är det som jag kommer gå på kurs. Har bokat in det nu i alla fall. Fullt upp hela tiden känns det som.

Markus kommer köra mindre nu så han kommer ligga ute 50% och jobba 50% eller lite mer på kontoret. Känns skönt att han i alla fall kommer komma hem och äta och sova. Får kanske lite mer hjälp då med vilket kan vara bra. Dock kommer det kännas lite lustigt tror jag eftersom han legat ute så länge nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0