En apa hemma?

Pust och suck! Idag har varit en ganska ansträngande dag. Som jag sa innan skulle jag plugga teori ikväll men det har inte blivit så mycket med det för jag orkar verkligen inte. Kanske hinner läsa lite innan jag somnar.

Har funderat hela dagen på hur jag ska få min klätter galna son (som i morse lärde sig att klättra upp i soffan) att glömma hur man gör eller kanske bara tröttna på det. Än så länge har jag inte lyckats utan det blir värre för väl uppe i soffan ska han ju såklart upp på fönsterbrädan med. Galna unge!

I morgon ska jag jag ta mig tiden till att ringa och kolla om vi kan få titta på lägenheten. Hoppas verkligen nu för den vore verkligen inte fel för oss. Men jag ska försöka att inte få upp mina förhoppningar så mycket nu.
Just de skulle kört i morgon med men det ser ut som att det måste ställas in. Tråkigt men sånt är livet ibland.

Idag kom ju min underbara Milla förbi en runda med. Nyklippt och blond. *liite avis* Skitsnygg i håret var hon men jag skulle aldrig våga klippa av så mycket. Men däremot så vill jag bli blond igen. Gud, va jag saknar det fast jag trivs i mitt mörka med. Kommer alltid ha beslutsångest över detta tror jag. Blir lite jobbigt om jag ska ha det blont igen för jag kommer gå runt och se ut som en morot.
Har ju ganska mycket rött i mitt hår nu plus att jag har röda pigment i håret av naturen med. Ska fundera igen detta igen ändå.






Svar till Linn:

Roligt att du hittade hit ;) Har du en blogg med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0