Förvirrad mamma

Kan ju berätta detta även om jag tycker det är oerhört pinsamt. Jag är jätte noga med tider speciellt när det är barnens tider. Så jag skulle till BVC i morgon och hon ringde mig och jag skrev upp tiden. När mamma frågade igår när jag hade tiden så har jag glömt bort. Kan ha varit vi halv elva eller vi halv ett tror jag?! Men jag måste ju veta så jag ska kolla i min väska igen för jag skrev upp den när jag satt i bilen så mycket kommer jag i alla fall ihåg. Annars får jag ringa dem nu och fråga, hehe. De öppnar vid kavrt över åtta så.

Tänkte jag skulle hinna ringa mamma innan bara och se vad hon bestämt sig för idag. Vill hon ut och gå vill jag gärna komma iväg ganska så snabbt eller så. Känns lite stressande när man ska hämta Angelina vid två. Sen kommer säkert mina syskon hem tidigt med så att mamma måste åka.

Usch va jag babblar idag asså. Nu ska jag dricka mitt kaffe och ringa mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0