Födelsedagspresent

Nu har jag kommit på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent om älsklingen då vill köpa något. Har nämligen velat ha en ny stegräknare nu efter jag har fått barn igen så jag lättare kan se mina framsteg och puscha mig själv lite mer. Men den jag har nu är en mycket enkel modell och går bara att fästa i byxor vilket inte är superbra för mig. Vill ha en som man kan ha runt halsen med och som även mäter distans hyffsat. Tror jag har hittat den jag vill ha nu. Fast den måste ju beställas då men det spelar ju ingen roll för mig. Så vi får väl se vad min älskling säger om det.






Denna är det. Kommer från www.stegraknare.se.
Inte nog med att den vaerkar vara jättebra så är den ju snygg med. =)




Går och små städar lite känner mig inte på topp idag vill jag inte påstå. Men lite får jag ju gjort. Dammsög ju i förgår men jag känner att jag vill nog dammsuga och torka golven idag med om jag pallar. Tvätten är det som är viktigast just nu samt lite små plock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0